REKA ELÄKEKASSAN VARSINAINEN KASSANKOKOUS

Aika: Keskiviikkona 19.4.2023 klo 10.00

Paikka: Reka Kaapeli Oy, Agantie 3, 11310 Riihimäki

Kokouksessa käsitellään varsinaiselle kassankokoukselle lain ja sääntöjen 15 §:n mukaisesti kuuluvat asiat.

Vakuutetun ja osakkaan on ilmoitettava osallistumisestaan viimeistään perjantaina 14.4.2023 klo 14.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: assistentti(a)rekaek.fi tai puhelimella 050 416 3794.

Vakuutetut ja osakkaat voivat valtuuttaa kokoukseen asiamiehen valtakirjalla. Mahdolliset vakuutettujen ja osakkaiden asiamiesten yksilöidyt ja päivätyt valtakirjat on toimitettava edellisessä kappaleessa mainittuun aikaan mennessä tarkastettaviksi ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen: assistentti(a)rekaek.fi tai eläkekassan toimistoon: Reka eläkekassa, Kalevankatu 13, 00100 Helsinki.

Tilinpäätöstä koskevat asiakirjat tai niiden jäljennökset ovat vähintään yhden (1) viikon ajan ennen kassankokousta kassankokouksessa äänioikeutettujen nähtävinä osoitteessa: Reka eläkekassa, Kalevankatu 13, 00100 Helsinki.

Helsingissä 23.3.2023

REKA ELÄKEKASSA